پست وبلاگ

تأثیرات احتمالی COVID-19 بر اقتصادهای در حال توسعه بخصوص ایران با رویکرد آینده نگری (کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت)

پیش بینی همیشه دشوار بوده ولی بررسی سناریوهای محتمل همیشه برای مدیران عامل کسب و کار ها، روشن نمودن راه آتی می باشد. بیماری کرونا با همگیر شدن و پاندمی شدن ویروس کوید-۱۹ تاثیرات عجیب، سریع و بسیار متفاوتی در قرن اخیر در اقتصادهای دنیا حتی کشورهای توسعه یافته ایجاد کرده است. اما پیش بینی روندها بستگی به شیوع این بیماری به ویژه در آفریقا، آمریکای لاتین، آسیا و خاورمیانه و اقدامات دولت های مختلف در هفته ها و ماه

مشاهده مطلب

بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکه‌های اجتماعی

در بازاریابی پیچیده و رقابتی فعلی، کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار و از دست دادن آن بسیار آسان است. شرکت های درون‌گرا، نسبت به تحولات سریع بازار، رقبا، نظام توزیع، رسانه‌های جمعی و فناوری های جدید، علائق و سلیقه ‌های مشتریان و انتظارات آنها از محصولات شرکت بینش و آگاهی لازم را بدست نمی‌آورند و از تحولات موجود در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده نمی‌کنند. هدف این پژوهش بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به

مشاهده مطلب

تفاوت بازاریابی برون گرا و درون گرا

بازاریابی درونگرا بر تولید محتوای با ارزش تمرکز دارد و مخاطبان را با میل خودشان به سمت شما جذب می کند ولی بازاریابی برون گرا بسیار پر هزینه، کم اثر و زمان برتر می باشد.

مشاهده مطلب

فوتر سایت