پست وبلاگ

بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکه‌های اجتماعی

در بازاریابی پیچیده و رقابتی فعلی، کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار و از دست دادن آن بسیار آسان است. شرکت های درون‌گرا، نسبت به تحولات سریع بازار، رقبا، نظام توزیع، رسانه‌های جمعی و فناوری های جدید، علائق و سلیقه ‌های مشتریان و انتظارات آنها از محصولات شرکت بینش و آگاهی لازم را بدست نمی‌آورند و از تحولات موجود در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده نمی‌کنند. هدف این پژوهش بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به

مشاهده مطلب

تفاوت بازاریابی برون گرا و درون گرا

بازاریابی درونگرا بر تولید محتوای با ارزش تمرکز دارد و مخاطبان را با میل خودشان به سمت شما جذب می کند ولی بازاریابی برون گرا بسیار پر هزینه، کم اثر و زمان برتر می باشد.

مشاهده مطلب

اندیشه رشد چیست؟ (Growth Mindset)

از نظر خانم کارل اس دوک استاد روانشناسی در دانشگاه استنفورد، دانشگاه کلمبیا و دانشگاه هاروارد، انسان‌ها به دو دسته تقسیم می شوند اندیشه رشد و اندیشه ثابت

مشاهده مطلب

قیف بازاریابی مدل AIDAR

قیف بازاریابی مدل AIDAR

مدل AIDAR در بازاریابی: مدل آیدار (AIDAR) که قبل از آن بنام مدل آیدا (AIDA) یاد می شد، به AIDAR توسعه یافت. قیف بازاریابی مدل AIDAR یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های بازاریابی است. البته مدل جدیدتری نیز در بازاریابی نسل ۴ (بازایابی آنلاین) که به دیجیتال مارکتینگ نیز معرفی شده که در مقالات آتی به آن می پردازیم.در این مدل به فرآیند مسیری که هر مشتری از آشنایی و آگاهی برند تا خرید و پس از خرید، طی می کند، می پردازد. بنابراین

مشاهده مطلب

فوتر سایت