در بازاریابی پیچیده و رقابتی فعلی، کسب شهرت و اعتبار بسیار دشوار و از دست دادن آن بسیار آسان است. شرکت های درونگرا، نسبت به تحولات سریع بازار، رقبا، نظام توزیع، رسانههای جمعی و فناوری های جدید، علائق و سلیقه های مشتریان و انتظارات آنها از محصولات شرکت بینش و آگاهی لازم را بدست نمیآورند و از تحولات موجود در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده نمیکنند. هدف این پژوهش بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به …
پست وبلاگ
دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing، عبارت است از بازاریابی محصولات، خدمات، برند، طرح یا ایده و یا معرفی افراد در بستر وب و بشکل آنلاین. …
بازاریابی درونگرا بر تولید محتوای با ارزش تمرکز دارد و مخاطبان را با میل خودشان به سمت شما جذب می کند ولی بازاریابی برون گرا بسیار پر هزینه، کم اثر و زمان برتر می باشد. …
PMF که مخفف Product-Market-Fit میباشد به معنی همخوانی بازار با محصول است، رساندن و نزدیک کردن محصول به بازار هدف بر اساس نیازهای مطلوب مشتریان. …
MVP یا Minimum Viable Product یا همان حداقل محصول قابل قبول یا قابل عرضه (حداقل محصول پذیرفتنی و همچنین کمینه محصول پذیرفتنی) نیز ترجمه شده است). …
از نظر خانم کارل اس دوک استاد روانشناسی در دانشگاه استنفورد، دانشگاه کلمبیا و دانشگاه هاروارد، انسانها به دو دسته تقسیم می شوند اندیشه رشد و اندیشه ثابت …
مفهوم رشد یک عبارت عمیق در حوزه هک رشد .هر کسب و کار دارای سه فاز است که با استفاده از CPA و LTV می توانید میزان رشد را اندازه گیری نمود. …
قیف هک رشد مبتنی بر مدل مدل AARRR دِیو مککِلِر (Dave McClure) که مبدع این طرح می باشد شامل ۵ مرحله است که به شرح ذیل به آن می پردازیم... …
هک رشد یک فرآیند رشد بازاریابی هوشمندانه است.هک کردن و یا به سرعت و با کمترین زمان به رشد مطلوب رسیدن. هک کردن رشد یعنی به سرعت و با کمترین هزینه، رشد کردن. …
مدل AIDAR در بازاریابی: مدل آیدار (AIDAR) که قبل از آن بنام مدل آیدا (AIDA) یاد می شد، به AIDAR توسعه یافت. قیف بازاریابی مدل AIDAR یکی از کاربردیترین مدلهای بازاریابی است. البته مدل جدیدتری نیز در بازاریابی نسل ۴ (بازایابی آنلاین) که به دیجیتال مارکتینگ نیز معرفی شده که در مقالات آتی به آن می پردازیم.در این مدل به فرآیند مسیری که هر مشتری از آشنایی و آگاهی برند تا خرید و پس از خرید، طی می کند، می پردازد. بنابراین …