درباره

درباره


پیشرفت سریع و مداوم تکنولوژی، فضای کسب و کارهای جهانی و بازار داخلی و بخصوص شیوه‌های بازاریابی را بطور چشمگیری تحت تاثیر داده است.
توسعه تکنولوژی توانسته است که بازاریابی، رشد و توسعه کسب و کارها را از مدلهای سنتی به یک فضای جدیدی در قالب بازاریابی دیجیتالی که متشکل از انبوه مشتریان آگاه در کانالهای ارتباطی جدید (Omni-Channels) و کانالهای رسانه‌ای دیجیتال، تبدیل نماید.
در این خصوص هک رشد ستاره شمالی (Northstar Business) با مشاوره مدیریتی، آموزش و پیاده سازی رشد و توسعه کسب و کارها، خدمات خود را بصورت سفارشی‌سازی شده در حوزه‌های هک رشد، طراحی و پیاده سازی فرآیندهای بازاریابی و فروش مدرن، دیجیتال مارکتینگ، گیمیفیکیشن (Gamification)، معماری برند و آموزش نیروهای متخصص، ارائه می دهد.

پیشرفت سریع و مداوم تکنولوژی، فضای کسب و کارهای جهانی و بازار داخلی و بخصوص شیوه‌های بازاریابی را بطور چشمگیری تحت تاثیر داده است.
توسعه تکنولوژی توانسته است که بازاریابی، رشد و توسعه کسب و کارها را از مدلهای سنتی به یک فضای جدیدی در قالب بازاریابی دیجیتالی که متشکل از انبوه مشتریان آگاه در کانالهای ارتباطی جدید (Omni-Channels) و کانالهای رسانه‌ای دیجیتال، تبدیل نماید.
در این خصوص هک رشد ستاره شمالی (Northstar Business) با مشاوره مدیریتی، آموزش و پیاده سازی رشد و توسعه کسب و کارها، خدمات خود را بصورت سفارشی‌سازی شده در حوزه‌های هک رشد، طراحی و پیاده سازی فرآیندهای بازاریابی و فروش مدرن، دیجیتال مارکتینگ، گیمیفیکیشن (Gamification)، معماری برند و آموزش نیروهای متخصص، ارائه می دهد.




دکتر سعید میرزائی

مشاور ارشد توسعه و رشد

مدیریت راهبردی هک رشد ستاره شمالی (Northstar Business)، توسط دکتر سعید میرزائی به عنوان مشاور ارشد توسعه و رشد انواع کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین بازار هدف، رهبری می‌شود.
دکتر سعید میرزایی اولین مدرس دانشگاهی هک رشد و اولین پیاده ساز هک رشد در سازمان ها و برند های بزرگ ایران می‌باشد.
ایشان بعنوان مدیر و مشاور ارشد در برندهایی همچنون نستله (لانچ یا ورود به بازار آبمعدنی نستله پیورلایف در سال 2008 میلادی در ایران)، گروه صنعتی گلرنگ، سن ایچ، کاله، پاکسان، باراکا، شرکت صنایع غذایی دراژه، صنایع پمپ ابارا و برخی دیگر از برندهای مطرح بین المللی و ایرانی، دانش و تجربه خود را در عرصه بازاریابی و توسعه فروش کسب و کارها، گسترش داد.
ایشان هم اکنون بعنوان مدرس دوره‌های MBA و DBA، دیجیتال مارکتینگ و برگزار‌کننده اولین دوره‌های جامع کاربردی هک رشد (Growth Hacking)، معماری برند و مدیریت فروش در دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه شهید عباسپور (شهید بهشتی)، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و مرکز مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)مشغول به فعالیت می‌باشد.


مدرس دانشگاه‌های معتبر تهران

تدریس در مقاطع MBA و DBA در با بیش از ۲۵۰۰ ساعت تدریس حوزه‌های ذیل:
– بازاریابی هک رشد (Growth Hacking Marketing)
– دیجیتال مارکتینگ
– سئو (SEO)
– الگوریتم‌های گوگل
– موبایل مارکتینگ
– گیمیفیکیشن (Gamification)
– مارکتینگ
– معماری و مدیریت برند
– مهندسی فروش و مهارت‌ها
– مدل‌های کسب و کار




همکاری با برندهای معتبر داخلی و بین‌المللی

بیش از ۱۶ سال سابقه مدیریت و مشاوره در شرکتهایی چون:
– نستله ایران بعنوان مدیر برند کشور ایران (لانچ آبمعدنی نستله پیورلایف در ایران سال ۲۰۰۸ میلادی)
– گروه عالیفرد (سن ایچ) بعنوان مدیر مرچندایزینگ (Merchandising Manager)
– گروه صنعتی گلرنگ بعنوان مدیر بازاریابی (Marketing Manager)
– شرکت حلوای عقاب بعنوان مدیر و مشاور بازاریابی هلدینگ (بازار داخل و خارج)
– توسعه صنایع بهشهر (پاکسان) بعنوان مدیر تبلیغات بین الملل
– شرکت رضوان شکلات (باراکا) بعنوان مدیر ارشد بازاریابی و مشاور توسعه
– گروه سلیکو (کاله) بعنوان مشاور برندینگ و پرمیوم برند
– پدیده الکترونیک صبا (آتینو) بعنوان مشاوره توسعه استارتاپ و های‌تک مارکتینگ (High Tech Marketing)
– شرکت صنایع غذایی دراژه بعنوان مشاور توسعه فروش و بازاریابی
– و صنایع پمپ ابارا بعنوان مشاور توسعه و رشد