اخبار و اطلاع رسانیها
پنجاه و نهمین نشست آموزشی وزرات صمت با رویکرد فناوری، نوآوری و یافته های پژوهشی بخش صنعت معاونت
موضوع سخرانی: بررسی مصادیق و چالش های مدیریت تحول دیجیتال با رویکرد آینده پژوهی صنعت
مدرس دروس مدیریت تحول دیجیتال و تجارت الکترونیک مبتنی بر هوش مصنوعی
مدرس مقطع DBA و MBA دانشگاه تهران
تصویری از مصاحبه خبری با اکوایران در دهمین نمایشگاه بین الملی اینوتکس 2021
موضوع: نقش سرمایه گذران درجذب ایده ها، استارتاپ ها و نیروهای نخبه و متخصص
دوره فشرده مدیریت دیجیتال مارکتینگ (مدیریتی)
نخستین وبینار تخصصی مدیریت دیجیتال مارکتینگ در شرایط رکود کسب و کار در خانه دیجیتال مارکتینگ
دوره تخصصی مدیریت دیجیتال مارکتینگ دنیای اقتصاد
دوره تخصصی مدیریت دیجیتال مارکتینگ با رویکرد هک رشد در مرکز آموزش دنیای اقتصاد
مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی
مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی در پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی sid.ir منتشر شد.
برای دانلود رایگان مقاله روی تصویر کلیک فرمایید.
دوره دیجیتال مارکتینگ با رویکرد هک رشد در موسسه بایابت توسط دکتر سعید میرزائی در تاریخ های 11،12 و 13 دیماه 1398 برگزار شد.
دوره های دیجیتال مارکتینگ با رویکرد هک رشد در موسسه بایابت
دوره های دیجیتال مارکتینگ با رویکرد هک رشد در موسسه بایابت
دوره های دیجیتال مارکتینگ با رویکرد هک رشد در موسسه بایابت
کلاسهای آموزشی دیجیتال مارکتینگ مختص دانشپذیران دوره ی DBA
کلاسهای آموزشی دیجیتال مارکتینگ مختص دانشپذیران دوره ی DBA دانشگاه شهید بهشتی برگزار میگردید.
سمینار نوین “هَک رشد (Growth Hacking)” مختص دانشپذیران دوره ی DBA
سمینار آموزشی نوین “هَک رشد (Growth Hacking)” مختص دانشپذیران دوره ی DBA در محل پردیس شماره ۲ (شهید عباسپور) دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید.
سمینار نوین “هَک رشد (Growth Hacking)” مختص دانشپذیران دوره ی DBA
زمان: جمعه ۹۷/۱۲/۱۰ (ساعت ٠٨ الی ۱۴)
محل برگزاری: پردیش شماره ۲ (شهید عباسپور) دانشگاه شهید بهشتی
مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی
این مقاله در کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار پذیرفنه شد.
مقاله بررسی تاثیر ساختار سازمانی در استقرار مدیریت دانش
این مقاله در کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار پذیرفنه شد.
ثبت نام دورههای آموزشی
جهت ثبت نام دورههای آموزشی هک رشد، دیجیتال مارکتنیگ، سئو (SEO) و الگوریتمهای گوگل، گیمیفیکیشن، موبایل مارکتینگ، مهندسی فروش و مهارتها، گیمیفیکیشن، مدلهای کسب و کار و گوگل آنالیتیکس با مدرک بین المللی، روی تصویر کلیک کنید.
ICB-Quality Certificate
National Conf. on New Model in Business Management with an Approach to Supporting National Entrepreneurs
اولین دوره جامع هک رشد (Growth Hacking)
با حضور اولین مدرس زبان بدن ایران دکتر امیررضا طباطبایی و با همکاری آموزش عالی اندیشه سبا از شنبه ۱۰ آذر 1397به مدت 16 ساعت (از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰)
دوره جامع 24 ساعته 4 روزه دیجیتال مارکتینگ
با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و موسسه بین المللی سام (7 ،8، 14 و 15 آذرماه 1397)
کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ
با حضور و یاری گرم جناب آقای دکتر شکوهیار در دانشگاه شهید بهشتی هر پنجشنبه و جمعه از ۲۴ آبان ۱۳۹۷
کارگاه آموزش مقدماتی هک رشد
مرکز مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) -شهریور ۱۳۹۷